Hot guys + Books = Marriage

Hey, girl are u a dementor ? Cuz u take my breath away !
Hey, patronusul tau este cumva un pheonix ? Pentru ca esti firbinte !
Oke, gata cu gluma ! Dar daca stai sa te gandesti putin mai mult despre aceste replici sunt chiar o surpriza placuta pe care ti-o pot face baietii de Valentine’s day ! Poate ca o replica precum cele mentionate mai sus nu este chiar cea mai potrivita, dar sunt dragute ( prima, a doua este doar de amuzament ) si chiar daca nu te ” cuceresc ” clar iti vor face ziua mai frumoasa. Te fac sa zambesti sau chiar si sa razi, dar iti si schimba viziunea asupra baiatului care iti adereaza replici inventive cu tematica lecturii !
Eu una mi-am imaginat mereu ca baiatul ideal ar trebui sa citeasca, cel putin la fel de mult ca mine. (( asta fiind chiar o provocare tin sa precizez )) Bine si eventual sa arate si bine, dar din nou, sa nu intram in detalii inutile ! :>
Iubitul meu, inainte sa ma cunoasca nu prea citea (( normal, chestia asta s-a schimbat )). Apoi, de dragul meu a inceput usor-usor sa o faca, iar intr-o zi, de dimineata m-am trezit cu un mesaj de genul ” Daca eu as fi Golem, tu ai fi inelul meu. Cuz u r my precious !!! ” Cum sa nu te topesti cand auzi asta ? Stiind ca Tolkien este scriitorul meu preferat si iubesc orice tine de LOTR si The Hobbit. XD
So, arata-le si baietilor din clasa/prietenilor cum sa cucereasca un bookworm si lasa comentarii cu astfel de replici pe care le voi adauga langa celelalte doua ! Creeaza, distreaza-te si citeste in continuare, my lil beautiful bookworm !
944038_10153600502463355_4063842420540006050_n

Lasă un răspuns

